Uppdatering

Hejsan, det var ju ett tag sen sådär. Tilde har funderat på att börja blogga nu när hon har systemkamera och därför har bilder att publicera, men vet aldrig vad hon ska skriva. Jag däremot har ju en egen blogg, som ALDRIG uppdateras, så jag tänkte väl att jo ett inlägg här kan väl inte skada, typ. Vi har ju då höstlov denna vecka, imorgon ska jag och Tilde träffas, och på Torsdag träffar jag min gamla kompis Emma och det ska bli sjukt kul. Annars har jag inget att göra t.e.x idag, verkligen inget. Är på avsnitt 20 av 24 av Supernaturals första säsong och började kolla i Fredags tror jag, öööh lite väl många avsnitt på några dagar... Men aaa herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0